سوکت ۹۰ درجه

mohammad-reza-navaei(1) mohammad-reza-navaei(2) mohammad-reza-navaei(3) mohammad-reza-navaei(4) mohammad-reza-navaei(5) mohammad-reza-navaei(6)

 

پس از مدت زیادی که به معرفی ایده ها و طرح های طراحان یزرگ دنیا در سایت دکمه پرداختم تصمیم گرفتم یکی از ایده های خودم را هم ارائه کنم تا شاید مورد توجه دوستاران دکمه قرار گیرد.

پس مانند همیشه با دکمه همراه باشید تا به توضیح این طرح بپردازیم .

روزانه با انواع و اقسام سوکت های هدفون ، شارژر و سوکت های معمولی سر وکار داریم .
سوکت های هدفون تقریباً در تمام دستگاه ها به یک شکل است اما محل قرارگیری آنها با هم متفاوت است و در بعضی دستگاه ها مانند موبایل و پخش کننده های موسیقی در بالا یا پایین دستگاه و در بعضی دستگاه ها در کنار دستگاه قرار می گیرد .

از این رو دو نوع سوکت وجود دارد که یکی به طور مستقیم و دیگری با زاویه ی ۹۰ درجه ساخته شده اند تا در مصارف و دستگاه های مختلف به درستی استفاده شوند.

مهمترین مشکل این سوکت ها این است که هر کدام در یک مکان مناسب است و به همین دلیل تبدیل هایی برای تبدیل این دو نوع سوکت به هم در بازار موجود است.

برای مثال اگر محل شکاف سوکت در کنار دستگاه باشد و فرد بخواهد از سوکت مستقیم استفاده کند در قرار دادن آن درون جیب با مشکل مواجه می شود و به سیم سوکت آسیب وارد می شود و باید از سوکت ۹۰ درجه استفاده کند و یا اگر محل شکاف سوکت در بالا یا پایین دستگاه باشد نمی توان از سوکت ۹۰ درجه استفاده کرد چون که به سیم سوکت در اثر خم شدن آسیب می رسد .

برای حل مشکل نیاز به یک سوکت داریم تا در تمام دستگاه ها و تمام شرایط مورد استفاده قرار گیرد.

سوکت ۹۰ درجه ای این قابلیت را دارد تا این مشکل را برای همیشه رفع کند .

این طرح قابلیت اجرا در تمام سوکت ها از جمله سوکت های آداپتور لبتاپ ها که در اثر کشیده شدن و استفاده نا درست آسیب می بیند را نیز دارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:11 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |
  • علمی
  • چاله